Se prvič srečujete s pošiljanjem novic, pa ne veste, kako bi se zadeve lotili? Potem so spodnje vrstice, v katerih vas na kratko seznanjamo z email marketingom in njegovimi prednostmi ter vam podajamo par nasvetov za lažje komuniciranje s strankami, kot nalašč za vas.
Email marketing je oblika marketinga, ki za medij komuniciranja z že obstoječimi in/ali potencialnimi strankami uporablja elektronsko pošto. Zanj je značilno, da je – v primerjavi z običajnim direktnim marketingom – bistveno cenejši, in da dosega kar nekajkrat večje prodajne rezultate. A za uspešen in učinkoviti email marketing se je treba – tako kot za večino oglaševalskih strategij in prijemov – ne samo dobro pripraviti, temveč je treba upoštevati tudi nekaj trikov, saj boste zgolj tako postali opazni v poplavi konkurence.
Zavedati se morate, da je vzpostavljanje kakovostnega in zaupanja vrednega odnosa s stranko dolgotrajen proces, ki pa ne zahteva zgolj ogromno časa, temveč tudi truda in dobršno merico finančnih sredstev. Načinov, kako vzpostaviti taki odnos s stranko je več; najlažjega, najučinkovitejšega in najcenejšega pa vam vsekakor predstavlja pošiljanje novic preko elektronske pošte. Prvi korak, ki je za to potreben, predstavlja sestava ustrezne baze email naslovov, šele potem pa se lahko lotite pisanja prvega sporočila. Zavedajte se, da je cilj slednjega (pa tudi naslednjega sporočila) vzpostavitev stika s stranko in izgrajevanje samega odnosa, zato (z vsebinskega vidika) ni treba biti prodajno naravnano. Namesto tega se v njem raje zahvalite za zaupanje, ki vam ga je izkazala s posredovanjem svojega poštnega naslova, podajte kaki nasvet ali ji zaupajte vizijo in filozofijo svojega poslovanja.
Če ste upoštevali zgoraj navedeni nasvet, sedaj že imate bazo zvestih strank, s katerimi pa je treba odnos negovati. To najlažje dosežete s pošiljanjem novic, katerih vsebina naj ima vedno osebno noto. Le-te pošiljajte enkrat do 2-krat na mesec, odvisno od same narave vašega izdelka in/ali storitev. Prav tako pazite na to, da bo vsebina novic zanimiva, zabavna, za uporabnika koristna in izvirna.
Zavedajte se, da bo ustvarjanje zvestih in zadovoljnih strank pomembno vplivalo na vaše prodajne rezultate. Poti, kako boste to dosegli je veliko, saj je na trgu ogromno različnih orodij, ki vam omogočajo hitro in enostavno kreiranje ter pošiljanje novic, prav tako ponudnikov, ki se tega (v zameno za ustrezno plačilo) lotijo namesto vas. Izbira pa je povsem vaša!